Trinitas Valor Model

Een drie-eenheid van waarden. Benoem je bedrijfsidentiteit en cultuur in een pragmatisch en helder toepasbaar model.

Het Trinitas Valor Model gebruikt inzichten uit verschillende communicatietheorieën. We waarborgen de "why, how, what" visie van Simon Sinek, we gebruiken personificatie om menselijke eigenschappen aan bedrijfscultuur te koppelen én we vatten gedrag, symbolen en communicatie samen in een herkenbaar merkvocabulair.

Trinitas Valor Model
Trinitas Valor model
Model

De verschillende elementen uit het model vertellen iets over motivatie, karaktereigenschappen en gewenst resultaat. Het Trinitas Valor model vat identiteit pragmatisch samen, zodat iedereen in de organisatie weet en voelt waar jullie voor staan, om er vervolgens naar te handelen. 

Trinitas Valor model 1
Kern-doelstelling

De kerndoelstelling is hetgeen waar je 's ochtends voor opstaat. Waar gaat het in de kern om binnen jullie bedrijf?

Trinitas Valor model 2
Kern-eigenschappen

De drie kerneigenschappen leggen gezamenlijk het karakter van het type mens in de organisatie bloot. "Ambacht, precisie en luxe" geeft een totaal ander beeld dan "Waakzaam, vriendelijk en consequent". De drie kerneigenschappen krijgen een lijst met hulpwoorden, zodat er een eigen merkvocabulair ontstaat.

Trinitas Valor model 3
Kernbeloftes

De combinatie van je belangrijkste karaktereigenschappen resulteert in hetgeen je levert aan klant, collega, leverancier en de maatschappij: je kernbeloftes.