Header magnos mobile
Een EVP gericht op de dankbaarheid in je werk: The Boys of Stinissen
Stinissen Service

Stinissen Service

Rioolmonteur lijkt op het eerste oog niet het meest aantrekkelijke beroep van de wereld. Hoe anders was ons beeld na cultuuronderzoek onder de werknemers van Stinissen Service! Dankbaarheid: hét kernwoord van dit werk.

Stinissen Service
Stinissen theboys 1200x630

“Je helpt mensen soms letterlijk uit de stront” en “Je voelt je soms net the A-team als je aan komt rijden en de mensen al zwaaiend staan de wachten op je komst”. Deze case maakt duidelijk dat het resultaat en de impact van het werk soms nog véél belangrijker is dan enige ongemakken tijdens het werk.

De taak voor Magnos Employer Branding was om Stinissen scherp te positioneren als werkgever in de regio Noord-Limburg. The boys of Stinissen werd een vertaling van de trots en dankbaarheid in het werk. Die “A-team opmerking” van een medewerker was de inspiratie voor de employer branding film, waarin we in een jaren ’90 actie tv-serie intro, de medewerkers neerzetten als stoere helden. 

Naast de inzet van campagnes om rechtstreekse sollicitaties voor grondwerkers en rioolmonteurs te genereren, groeide de naamsbekendheid als werkgever in de regio flink. De campagnes versterken de interne trots, met name door het verankeren van positieve associaties bij het vak.

Jongen thumbs up v2

Jouw route naar aantrekkelijk
werkgeverschap start hier

Laten we kennismaken.

Eerst even bellen of mailen? Dat mag ook!

077-30 30 500 of
info@magnos.nl

Wij komen het liefst op locatie kennismaken.

Maar begrijpen dat je soms laagdrempelig 
wil kennismaken.